Thursday, December 29, 2016

Välkommen!

Du är varmt välkommen till min sida, det här är min blogg och jag har haft så problem med Wordpress hittills så nu överger jag det gränssnittet och använder mig av blogger som är kopplat till min Gmail. Den ligger på mitt Google konto och kan inte försvinna. Inte på länge iallfall:)

Nu ska jag bara bygga upp min hemsida igen som då blir en statisk sida, så de enda uppdateringarna som oftast blir kommer att vara här.
Hur jag ska göra med mina bilder är ännu osagt....Jag måste fundera på det och återkommer hur jag lättast ska kunna visa mina bilder. Jag har ju mitt konto på Flickr ifall du vill kolla.

Så jag hoppas att du ska trivas med att läsa min blogg och att det nya året 2017 blir året utan strul...eller ialla fall lite mindre:)

Gott Slut  /Ove


No comments:

Post a Comment

Oj

 Oj... Såhär blir det ofta med mina bloggar, jag kommer av mig och upptäcker långt senare att jag har missat att skriva. Sist jag skrev gick...